Ponyos blogg
Vi talar varmt om den här byrån och säger bara gott.
Genom hela processen höll de kommunikationen på en hög nivå. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Detta är ett bra företag.
Rakt på sak: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De förenar noggrannhet med eftertanke, stringens med följsamhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Uteservering vid vattnet Kungsholmen!