Ponyos blogg
Jag talar bara gott om den här byrån!
Genom hela processen höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt och det märks.
Rakt på sak: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De förenar noggrannhet med eftertanke, stringens med följsamhet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är verkligen tacksam för deras insats och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett gott samarbete med Uteservering vid vattnet Fredhäll!