Ponyos blogg
Jag kan bara säga bra saker om den här byrån.
Under hela uppdraget höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Kort sagt ett på riktigt bra bolag.
I korthet: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De ramar in arbetet med värme, skärpa med smidighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett väl genomfört samarbete med Trattoria Stora Essingen!