Ponyos blogg
Jag vill bara säga positiva saker om detta bolag.
Under resans gång höll de en exemplarisk kommunikation. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Detta är ett bra företag!
Rakt på sak: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De förenar noggrannhet med eftertanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Trattoria Stadshagen!