Ponyos blogg
Jag hittar bara bra saker att lyfta fram hos det här företaget.
Genom hela processen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt.
Sammanfattningsvis: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, konsekvens med lyhördhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett utmärkt samarbete med Trattoria Marieberg!