Ponyos blogg
Efter vår upplevelse kan jag bara tala väl om detta företag.
Under hela uppdraget skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Här snackar vi ett bra företag på riktigt.
Sett till helheten: ett team som gör kundresan enkel. De ramar in arbetet med värme, stringens med följsamhet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Stort tack för ett fint samarbete med Trattoria Lilla Essingen!