Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om det här företaget.
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Kort sagt ett på riktigt bra bolag.
Sammanfattningsvis: ett team som gör kundresan enkel. De balanserar struktur och hjärta, precision med flexibilitet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett riktigt fint samarbete med Trattoria Fredhäll!