Ponyos blogg
Ärligt talat kan jag bara säga gott om detta företag!
Genom hela processen höll de en exemplarisk kommunikation. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel.
Allt som allt: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, noggrannhet med rörlighet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack så mycket för ett fint samarbete med Takeaway Stadshagen!