Ponyos blogg
Jag har enbart bra saker att säga om detta företag.
Längs vägen höll de kommunikationen på en hög nivå. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett gäng som är bra på riktigt!
Rakt på sak: en partner som gör det lätt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, tydlighet med anpassningsförmåga, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Varmt tack för ett fint samarbete med Takeaway Marieberg!