Ponyos blogg
Jag hittar bara bra saker att lyfta fram hos det här företaget.
Längs vägen höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det vittnar om genuin omsorg. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett företag där bra betyder något på riktigt!
Rakt på sak: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, noggrannhet med rörlighet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är innerligt tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack så mycket för ett fint samarbete med Takeaway Kungsholmen!