Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om detta företag!
Under arbetets gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den sortens omsorg är tydlig. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett bra företag på riktigt i praktiken.
Kort uttryckt: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De ramar in arbetet med värme, konsekvens med lyhördhet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag uppskattar deras arbete på djupet och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Varmt tack för ett fint samarbete med Takeaway Kristineberg!