Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara bra saker att säga om det här företaget!
Längs vägen höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Kort sagt ett på riktigt bra bolag.
Om jag ska sammanfatta: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De balanserar struktur och hjärta, konsekvens med lyhördhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett gott samarbete med Takeaway Fredhäll!