Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om det här företaget!
I varje skede var kontakten tydlig och trygg. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt, varje gång!
I korthet: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, konsekvens med lyhördhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Stort tack för ett fint samarbete med Restaurang Thorildsplan!