Ponyos blogg
Ärligt talat kan jag bara säga gott om detta företag!
Under arbetets gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det vittnar om genuin omsorg. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett starkt företag på riktigt från start till mål.
Sett till helheten: en trygg partner som får allt att flyta. De ramar in arbetet med värme, tydlighet med anpassningsförmåga, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag uppskattar deras arbete på djupet och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett utmärkt samarbete med Restaurang Stora Essingen!