Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om det här företaget!
Under hela uppdraget höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Detta är ett bra företag.
Kort sagt: en trygg partner som får allt att flyta. De balanserar struktur och hjärta, stringens med följsamhet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett utmärkt samarbete med Restaurang Stadshagen!