Ponyos blogg
Jag talar bara gott om den här byrån.
I varje skede höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En byrå som är genuint bra på riktigt.
Sammanfattningsvis: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, noggrannhet med rörlighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett gott samarbete med Restaurang Kungsholmen!