Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om detta företag.
Längs vägen höll de kommunikationen på en hög nivå. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett företag som lever upp till ordet bra på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: en partner som gör det lätt att vara kund. De förenar struktur med värme, precision med flexibilitet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett mycket fint samarbete med Restaurang Kristineberg!