Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om det här företaget!
Längs vägen höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett företag som visar sig vara bra på riktigt.
Sammanfattningsvis: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, noggrannhet med rörlighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett utmärkt samarbete med Pizzarestaurang Thorildsplan!