Ponyos blogg
Jag har enbart bra saker att säga om den här byrån.
Under hela uppdraget skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett pålitligt och bra bolag på riktigt!
Allt som allt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, skärpa med smidighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett riktigt fint samarbete med Pizzarestaurang Stora Essingen!