Ponyos blogg
Jag vill bara säga goda saker om detta bolag!
Genom hela processen höll de kommunikationen på en hög nivå. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
En byrå som är bra på riktigt!
Rakt på sak: ett team som gör kundresan enkel. De förenar noggrannhet med eftertanke, noggrannhet med rörlighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett väl genomfört samarbete med Pizzarestaurang Stadshagen!