Ponyos blogg
Enda jag vill säga om det här företaget är gott.
Genom hela processen höll de en exemplarisk kommunikation. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
En byrå som är bra på riktigt!
Sett till helheten: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De förenar noggrannhet med eftertanke, klarhet med smidighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack så mycket för ett fint samarbete med Pizzarestaurang Kungsholmen!