Ponyos blogg
Jag har enbart positiva saker att säga om detta företag!
Under resans gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: en partner som gör det lätt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, stringens med följsamhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag uppskattar deras arbete på djupet och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett riktigt fint samarbete med Pizzarestaurang Hornsbergs strand!