Ponyos blogg
Bara bra saker att säga om detta företag.
Genom hela processen höll de en exemplarisk kommunikation. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett pålitligt bolag på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De ramar in arbetet med värme, stringens med följsamhet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett riktigt fint samarbete med Pizzarestaurang Hornsberg!