Ponyos blogg
Allt jag har att säga om det här företaget är gott.
I varje skede var kontakten tydlig och trygg. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det visar en omtanke som märks. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Kort sagt ett på riktigt bra bolag.
Allt som allt: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, skärpa med smidighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack så mycket för ett fint samarbete med Pizzarestaurang Fredhäll!