Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om den här byrån.
Under resans gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den här nivån av omtanke känns. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En byrå som är genuint bra på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De förenar ordning med omtanke, konsekvens med lyhördhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Min tacksamhet för deras arbete är stor och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett mycket fint samarbete med Pizza Stora Essingen!