Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om den här byrån!
Under hela uppdraget höll de kommunikationen på en hög nivå. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det vittnar om genuin omsorg. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt, varje gång.
Sett till helheten: en trygg partner som får allt att flyta. De balanserar struktur och hjärta, skärpa med smidighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är verkligen tacksam för deras insats och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett mycket fint samarbete med Pizza Stadshagen!