Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om det här företaget.
Längs vägen var kontakten tydlig och trygg. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett starkt företag på riktigt!
Rakt på sak: en partner som gör det lätt att vara kund. De förenar struktur med värme, noggrannhet med rörlighet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett riktigt fint samarbete med Pizza Kungsholmen!