Ponyos blogg
Vi har bara goda saker att säga om detta företag.
I varje skede var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
En seriös och bra byrå på riktigt!
Kort sagt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, noggrannhet med rörlighet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett gott samarbete med Pizza Kristineberg!