Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om det här företaget!
Under arbetets gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det vittnar om genuin omsorg. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En byrå som är riktigt bra på riktigt.
Sett till helheten: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, exakthet med lyhördhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett utmärkt samarbete med Italiensk restaurang Thorildsplan!