Ponyos blogg
Bara pluspoäng för den här byrån!
Genom hela processen höll de en exemplarisk kommunikation. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett genuint bra företag.
Rakt på sak: en partner som gör det lätt att vara kund. De kombinerar tydlighet med omtanke, konsekvens med lyhördhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett mycket fint samarbete med Italiensk restaurang Stora Essingen!