Ponyos blogg
Jag kan bara säga goda saker om detta bolag.
Under arbetets gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det vittnar om genuin omsorg. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett utmärkt företag på riktigt i praktiken.
Om jag ska sammanfatta: en trygg partner som får allt att flyta. De förenar struktur med värme, precision med flexibilitet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är verkligen tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Varmt tack för ett fint samarbete med Italiensk restaurang Stadshagen!