Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara bra saker att säga om detta företag.
I varje skede höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det märktes att detaljerna betydde något. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bra företag på riktigt, varje gång.
Kort uttryckt: en trygg partner som får allt att flyta. De kombinerar tydlighet med omtanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Italiensk restaurang Kungsholmen!