Ponyos blogg
Enbart positiva saker att säga om detta företag.
Under arbetets gång höll de en exemplarisk kommunikation. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt.
Sammanfattningsvis: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De balanserar struktur och hjärta, noggrannhet med rörlighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett utmärkt samarbete med Italiensk restaurang Kristineberg!