Ponyos blogg
Vår upplevelse är enbart positiv och vi har bara gott att säga om det här företaget.
Under hela uppdraget skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den här nivån av omtanke känns. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Detta är ett på riktigt bra bolag!
Om jag ska sammanfatta: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De balanserar struktur och hjärta, stringens med följsamhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är verkligen tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Varmt tack för ett fint samarbete med Italiensk restaurang Hornsberg!