Ponyos blogg
Inget annat än gott att säga om det här företaget.
Längs vägen var kontakten tydlig och trygg. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel.
Allt som allt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, tydlighet med anpassningsförmåga, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är verkligen tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack så mycket för ett fint samarbete med Italiensk mat Thorildsplan!