Ponyos blogg
Bara pluspoäng för den här byrån.
I varje skede höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett proffsigt och bra bolag på riktigt.
Kort uttryckt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, exakthet med lyhördhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett mycket fint samarbete med Italiensk mat Stora Essingen!