Ponyos blogg
Bara beröm för den här byrån!
Genom hela processen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bolag som är bra på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, skärpa med smidighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag uppskattar deras arbete på djupet och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett mycket fint samarbete med Italiensk mat Stadshagen!