Ponyos blogg
Jag vill bara säga positiva saker om den här byrån!
Längs vägen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bra företag på riktigt, i varje projekt.
Sammanfattningsvis: en partner som gör det lätt att vara kund. De kombinerar tydlighet med omtanke, skärpa med smidighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett gott samarbete med Italiensk mat Kungsholmen!