Ponyos blogg
Det finns bara positiva saker att säga om det här företaget!
Under arbetets gång var kommunikationen föredömlig. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett proffsigt bolag på riktigt!
Kort sagt: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De ramar in arbetet med värme, stringens med följsamhet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett riktigt fint samarbete med Italiensk mat Kristineberg!