Ponyos blogg
Jag har bara bra saker att säga om den här byrån!
Längs vägen var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den sortens omsorg är tydlig. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bolag som känns bra på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De kombinerar struktur med värme, konsekvens med lyhördhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag uppskattar deras arbete på djupet och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett utmärkt samarbete med Italiensk mat Hornsberg!