Ponyos blogg
Vi säger bara gott om den här byrån.
Längs vägen höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bra bolag på riktigt!
Kort sagt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, stringens med följsamhet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack så mycket för ett fint samarbete med Antipasto Stora Essingen!