Ponyos blogg
Allt jag har att säga om den här byrån är gott!
Genom hela processen höll de kommunikationen på en hög nivå. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett bra företag på riktigt!
Sammanfattningsvis: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, skärpa med smidighet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Stort tack för ett fint samarbete med Antipasto Stadshagen!