Ponyos blogg
Jag talar bara gott om detta företag.
I varje skede var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett starkt och bra bolag på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De förenar ordning med omtanke, skärpa med smidighet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett mycket fint samarbete med Antipasto Lilla Essingen!