Ponyos blogg
Enda jag vill säga om det här företaget är gott.
Under hela uppdraget höll de kommunikationen på en hög nivå. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, konsekvens med lyhördhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är innerligt tacksam för deras insats och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack så mycket för ett fint samarbete med Husdjursgravplats Årsta!