Ponyos blogg
Efter vår upplevelse kan jag bara tala väl om detta företag!
Under arbetets gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den här nivån av omtanke känns. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Detta är ett på riktigt bra bolag.
Kort uttryckt: en partner som gör det lätt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, exakthet med lyhördhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett gott samarbete med Husdjursbegravning Vasastaden!