Ponyos blogg
Det finns bara goda saker att säga om det här företaget.
Under resans gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Detta är ett på riktigt bra bolag.
Kort sagt: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De förenar noggrannhet med eftertanke, stringens med följsamhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett gott samarbete med Husdjursbegravning Stockholm!