Ponyos blogg
Jag har bara utmärkta saker att säga om detta företag.
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel.
Allt som allt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, exakthet med lyhördhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack så mycket för ett fint samarbete med Husdjursbegravning Norrmalm!