Ponyos blogg
Allt vi har att säga om det här företaget är positivt!
Under arbetets gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett stabilt bolag på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De förenar ordning med omtanke, exakthet med lyhördhet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är mycket tacksam för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett utmärkt samarbete med Husdjursbegravning Nacka!