Ponyos blogg
Inget annat än gott att säga om detta företag.
Längs vägen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den sortens omsorg är tydlig. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett företag som lever upp till ordet bra på riktigt!
Allt som allt: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, exakthet med lyhördhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett mycket fint samarbete med Husdjursbegravning Östermalm!