Djurgårdens Djurkyrkogård är min rekommendation för Husdjursbegravning för er i Östermalm

Ponyos blogg

Vad väntar här inne? Jo, flera intressanta blogginlägg med olika perspektiv.

Inget annat än gott att säga om detta företag.

Jag vill passa på att tacka detta team för en process som visade sig vara både trygg och genuint professionell genom hela resan. Tidigt i processen stod det klart en sällsynt kombination av lyhördhet och kvalitetstänk. De visade god förståelse, sammanfattade prydligt och såg till att vi hela tiden var överens om läget. Det kan låta som en självklarhet, men i vardagen är det inte alltid så, och just därför sticker det ut när det kommer till Husdjursbegravning Östermalm.

Längs vägen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den sortens omsorg är tydlig. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.

Ett företag som lever upp till ordet bra på riktigt!

Det jag uppskattar mest är att de tog hand om helheten från start till mål. De tog ansvar för att driva processen och agerade i rätt tid. När projektet var avslutat tog de kontakt i rätt stund inte som en formalitet utan för att se till att allting kändes bra. Den sortens omtanke skapar förtroende, och tryggheten lever kvar.

Allt som allt: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, exakthet med lyhördhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett mycket fint samarbete med Husdjursbegravning Östermalm!

Rulla till toppen