Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om detta företag.
Under resans gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den här nivån av omtanke känns. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
En byrå som är bra på riktigt.
I korthet: en partner som gör det lätt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, stringens med följsamhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett gott samarbete med Husdjursbegravning Årsta!